Mini 4 All Racing

Rajd Baja Poland 2016

Specyfikacja techniczna samochodu rajdowego Mini 4 All Racing

 

Silnik

  • Silnik diesla BMW z systemem podwójnego turbodoładowania
  • 6 cylindrów w układzie liniowym, 24-zawory, DOHC
  • Średnica tłoków x skok 84.0 mm x 88.0 mm
  • Pojemność 2993 cc 
  • Zwężka 38mm
  • System paliwowy Bosch Common Rail, 2000 bar
  • Moc maksymalna 300 km przy 3250 obr/min
  • Maksymalny moment obrotowy 700 Nm przy 1900 obr/min

 

Właściwości jezdne

  • Sprzęgło trzytarczowe, metalowe (AP Racing)
  • Skrzynia biegów 5 lub 6 biegowa, sekwencyjna (Sadev)
  • Mechanizmy różnicowe przód/tył mechaniczne z mechanizmem samoblokującym (X-trac)
  • Zawieszenie niezależne z podwójnymi wahaczami
  • Amortyzatory 250 mm (Reiger)
  • Tarcze hamulcowe wentylowane , 6. tłoczkowe zaciski (AP Racing)
  • Opony 235/85 R16 (BF Goodrich)
  • Obręcze aluminiowe (BBS)
  • Koła zapasowe 2+1

 

Nadwozie

  • Kevlarowo-karbonowy kompozyt
  • Konstrukcja rurowa nadwozia 
  • Siedzenia zgodne ze specyfikacją FIA (Recaro)
  • Komputer Motec
  • GPS ERTF / Easy Trip
  • Zbiornik paliwa FT3 standard, pojemność 360 litrów (ATL)

 

Wymiary

  • Całkowita długość/szerokość/wysokość 4333/1998/1966 mm
  • Rozstaw osi 2906 mm
  • Rozstaw kół 1736 mm
  • Waga 1,900 kg, minimalna zgodna z regulaminem