Mini 4 All Racing
Specyfikacja techniczna samochodu rajdowego Mini 4 All Racing
Silnik
- Silnik diesla BMW z systemem podwójnego turbodoładowania
- 6 cylindrów w układzie liniowym, 24-zawory, DOHC
- Średnica tłoków x skok 84.0 mm x 88.0 mm
- Pojemność 2993 cc
- Zwężka 38mm
- System paliwowy Bosch Common Rail, 2000 bar
- Moc maksymalna 300 km przy 3250 obr/min
- Maksymalny moment obrotowy 700 Nm przy 1900 obr/min
Właściwości jezdne
- Sprzęgło trzytarczowe, metalowe (AP Racing)
- Skrzynia biegów 5 lub 6 biegowa, sekwencyjna (Sadev)
- Mechanizmy różnicowe przód/tył mechaniczne z mechanizmem samoblokującym (X-trac)
- Zawieszenie niezależne z podwójnymi wahaczami
- Amortyzatory 250 mm (Reiger)
- Tarcze hamulcowe wentylowane , 6. tłoczkowe zaciski (AP Racing)
- Opony 235/85 R16 (BF Goodrich)
- Obręcze aluminiowe (BBS)
- Koła zapasowe 2+1
Nadwozie
- Kevlarowo-karbonowy kompozyt
- Konstrukcja rurowa nadwozia
- Siedzenia zgodne ze specyfikacją FIA (Recaro)
- Komputer Motec
- GPS ERTF / Easy Trip
- Zbiornik paliwa FT3 standard, pojemność 360 litrów (ATL)
Wymiary
- Całkowita długość/szerokość/wysokość 4333/1998/1966 mm
- Rozstaw osi 2906 mm
- Rozstaw kół 1736 mm
- Waga 1,900 kg, minimalna zgodna z regulaminem